marți, 11 decembrie 2007

Tot pe repede-înainte

Aveam de gînd să mai intru „puţin“ pe Eve, mă întreb ce minunăţii inutile dar haioase mai lansează iarna asta. În anii trecuţi introduseseră pe piaţă muniţie din zăpadă, adică trăgeai cu bulgări. Just for the fun of it, desigur. Damage nul :)
Firma dă petrecere „de Crăciun“ în seara asta. Cică în Spice, dacă am reţinut bine. Nu m-am dus. Dincolo de faptul că nu sînt genul party, mai e şi aversiunea pe care o am faţă de insistenţa cu care angajatorul ţine cu orice preţ să se tragă şireturi cu mine sau să-mi bage pe gîtul vieţii personale elemente de decor pe care nu le doresc. Mai bine dă-mi dracului o primă de sărbători, muncesc pentru bani, nu ca să mă scoţi în oraş!
Dau peste leapşa lui Claudiu. Mi se temperează elanul de Eve... am temă :)

Ce bloguri citeşti?
Frecvent, pe cele din lista alăturată. „Beletristică“, în principiu. Uneori, prin ricoşeu, mai nimeresc şi peste altele. Nu am o metodă.

Care este numele tău adevărat?
Hai să zicem Dan. E scurt, uşor de reţinut şi nici nu ocupă mult spaţiu.

Mai ai alte bloguri? Care?
M-a ferit entitatea-pe-care-ceilalţi-o-numesc-Dumnezeu. Dacă acesta este un blog, atunci e singurul.

Ce-ai vrea de la netul românesc?
Nimic în mod special, cît timp nici el nu vrea ceva de la mine.

Ce părere ai despre lepşe?
Sînt utile, mai dezmorţesc atmosfera.

Numeşte 3 bloguri “strălucite” şi 3 bloguri “idioate”.
Who am I to judge that? :)

Sare/Zahăr?
Sare după gust. Zahăr ecologic, din trestie.

Pâine albă/neagră?
Nu contează, cocă să fie...

Te încălzeşte cu ceva faptul că Băsescu a făcut nu ştiu ce?
Băsescu face şi el ce-a învăţat. Valuri. Nu mă încălzesc şi nu mă răcoresc gesturile lui. Nici măcar nu mă udă.

Ca de obicei, piua. Sau, dacă tentează pe careva... vă invit să „vă serviţi“.
Merci, dom' Costel :)

1 Comment:

Anonim said...

costeii sunt cei mai tari :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.