joi, 27 decembrie 2007

Poll – And the winner is...

Moş Crăciun cu plete dalbe. Clasicul, tradiţionalul, politically corectul. Cel cu ochi străini şi goi vine abia pe locul doi. Poate că-i mai bine-aşa, că altfel nu mai rima. Ptiu!!!
Mă rog, voi ştiţi cel mai bine cum stă treaba cu Moşul. Eu, de un an şi ceva, nu mai beau Coca-Cola.
Hai c-a trecut şi Crăciunul ăsta. Mai e un hop, Revelionul. Iar de la anul o luăm de la capăt. Sf. Ion, Valentine's Day, săptămîna nebună din martie şi devastarea litoralului de pe 1 mai. Apropo, vara asta ne halikidiki sau kuşadasim?

4 Comments:

Unknown said...

Devastarea litoralului de aur, am eu un „simţământ” în privinţa asta...

MeSSeR said...

About that feeling... care to share with us? :)

Unknown said...

Bicăz ui ar sitizăns ăf ză iuropiăn iunion şi trecem graniţa cu buletinu'... Eu mă duc la Marea Mediterană şi la Atlantic în acelaşi timp ;)

MeSSeR said...

Super tare! Gibraltar! :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.