sâmbătă, 1 decembrie 2007

Semantica de pe lîngă casa omului

Începutul unui week-end în care întenţionez să-mi trag sufletul după o săptămînă plină de DTP rush, că vin sărbătorile şi ţara mai are încă păduri netransformate în felicitări, pungi de cadouri, calendare şi foi cu antet. O săptămînă plină şi de revelaţii, să nu fim nedrepţi. Am descoperit cîteva aspecte foarte interesante:
Unu - nu am voie să fac şpăgi la birou pentru că intru în concurenţă cu principalul obiect de activitate al firmei. Prea ermetic formulat? Hope not :)
Doi - am avut plăcuta ocazie să cunosc un PR & Communication Director care, la oral, nu e în stare să lege două propoziţii fără să le despartă prin secvenţe mai lungi sau mai scurte de "ăăă", "îîî" sau "hmmm". Aici însă s-ar putea să fie vorba doar de efectul inhibator pe care, în general, îl am asupra speciilor corporatiste. Mai ales asupra femelelor, aş spune...
Trei - Citesc la Raluca un post legat de o proaspătă campanie împotriva violenţei casnice. Nu comentez faptul că promotorii îmi oferă o funduliţă pe care ar trebui s-o port în semn de angajament că nu voi pocni vreodată o femeie. What if I was gay?... În campania respectivă, acţiunea incriminată e denumită "violenţă domestică". Ceea ce mă conduce la ultima revelaţie pe săptămîna încă în curs, o mică bijuterie semantică, încheiere apoteotică a acestui vulgar display of arrogance post.
© 2007, MeSSeR - Violenţa domestică e sălbatică
Nu folosiţi fără credits, că vă ard :)

Să aveţi un week-end de săptămînă cît mai plăcut!

4 Comments:

Anonim said...

frumoasa schimbare...mi-ar place sa am mai mult timp sa si citesc dar...imi fac eu...oricum imi place

MeSSeR said...

Mă bucur că îţi place, Tina. Încă nu e bătut în cuie, dar trebuie să mai sap ceva prin tutorialele de html si CSS. Cu timpul... se rezolvă, acu' vin sărbătorile.
Mai ştii ceva de existenţa online a domnului dirig?

IT Psihoterapia said...

da, grava scapare din partea lor...daca tot te ocupi cu "personalizarile", da-le o mana de ajutor... :)

MeSSeR said...

Puteau să întrebe o bătrînică, acum e prea tîrziu şi e pe bani :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.