vineri, 14 decembrie 2007

Bobinarea este bună

Aceasta este o precizare pentru eventualii nedumeriţi de paranteza la primul link din stînga. Expresia-rimă nu-mi aparţine, o folosea frecvent unul dintre colegii alături de care îmi place să cred că am înălţat vîrful Nemira (sună patetic şi preţios, ştiu, însă Nemira este chiar o formaţiune muntoasă iar sloganul de atunci, de la început, se folosea dibaci de asta – un munte de cărţi, un singur pisc...).
Şi, ca să rămîn la caracterul explicativ pe care l-am acordat acestui post, iată şi precizarea: expresia e de bine, e jucăuş-admirativă sau voit ambiguă şi doar aparent ironică dacă vreţi, nu are vreo nuanţă peiorativă. Cel puţin nu pentru mine.
Deci punct. Despre perioada în care am nemirit nu pot să scriu doar un post. Va trebui să-mi rezerv timp, să fişez informaţia... Şi, dacă se va descoperi că are şi efect retroactiv, să iau şi nişte lecitină :)

To be continued in Chitila Sky, eventually.

2 Comments:

Unknown said...

Aşteptăm cu interes, mai ales dacă sequel-ul e tot cu Penelope Cruz şi Cameron Diaz. :))

MeSSeR said...

Hehe, lumea reală e un pic mai urîţică. Pentru Diaz nu garantez, da' vreo 20 de Penelope cred că sînt prin onomastica Chitilei :))
Abre los ojos! :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.