duminică, 28 octombrie 2007

WTF is going on?


Nu înţeleeeeeg... Cînd am deschis pagina de stats de pe trafic.ro mi-au explodat cifrele în faţă. Aseară mă bălăceam pe plaja locurilor 700-750. Azi... locul 350, cu 179 vizite în ultimele 24 de ore - faţă de 15-20 pînă acum. Şi pentru că nu mă pricep deloc sau aproape deloc la chiţibuşurile astea cu traficul şi contorizarea, fac şi eu cum fac "secretarele" care strigă "Viiiiruuuuuşi!" cînd le crapă Office-ul:
Bug? :)

UPDATE:

The system has gone wild... All your base are belong to us!

8 Comments:

Joanne said...

iti spun eu: se numeste noroc chior. :))

sau poate chiar asa e.

IT Psihoterapia said...

...se poate...la mine sunt inca 0 visite si 0 vizitatori...din septembrie! nota 10 pentru adminii site-ului :(

MeSSeR said...

Păi ţie cine-ţi face bucătăria asta cu traficul?... că dacă s-au oprit prin septembrie s-ar putea să fie nişte admini sezonieri :)

IT Psihoterapia said...

...nu , ca din septembrie m-am abonat..la aceeasi "traficanti"...

MeSSeR said...

Şi unde le puseşi sigla/scriptul? Am impresia că pe baza ei/lui ţi se face contorizarea... :)

IT Psihoterapia said...

aha..ia sa verific..

Anonim said...

la wordpress nu merge scriptul de trafic. cica avem un stat counter intern, ce ne mai trebe si altele...

MeSSeR said...

daaaa, e mai drăguţ acolo la voi, aveţi şi comment tracker intern... da' mie nu mi-a plăcut... că nu mă lăsau să mă joc cu haştemeleu' :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.