duminică, 14 octombrie 2007

Aici am "intrat în pîine"...


Fosta I.P. "13 Decembrie 1918". Tipografie. Veche. Intersecţia Dorobanţi cu Ştefan cel Mare (so called "Perla"), vizavi de Cinema Volga - pardon, Studio Martin.
Aici - din 1986 pînă în 1989 - am fost, pe rînd: zeţar, monotipist şi operator fotoculegere. Toate trei, meserii moarte acum.
(Paranteză: în linkul pentru monotip descopăr o eroare majoră în definiţie. Spre deosebire de linotip, la monotip operaţiile de culegere şi de turnare a literelor nu erau făcute pe o singură maşină. La linotip era într-adevăr crimă... acolo stăteai cu cazanul de plumb topit lîngă tine...)
După aspectul scheletului de susţinere, se pare că vor păstra faţada. Sper...
To be continued

2 Comments:

IT Psihoterapia said...

ce mai astepti? Merg o tablitza albastra si cu scris alb "Aici e strada in care am intrat în pîine"...alaturi de tablitze ca "Aici e strada pe care sta bunica" s.a...nu? :)

MeSSeR said...

Dacă m-ar chema Apa Nova... ar merge. Din fericire nu am nevoie de campanie outdoor ca să încerc să compensez cumva imaginea proastă pe care o am în ochii opiniei publice :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.