sâmbătă, 6 octombrie 2007

Dialog cu un robot în Bricostore Orhideea

- Aş dori veioza asta (îi arăt modelul, expus pe o etajeră).
- (după ce mimează fără entuziasm o căutare printre cutii) Ne pare rău, momentan nu mai avem.
- Ok, atunci o iau chiar pe asta. Puneţi-mi-o într-o cutie, vă rog.
- Nu pot să fac asta. Aceea este o mostră, nu are cutie.
- Aceea este o mostră a unui produs pe care nu îl aveţi disponibil la vînzare. Iar cutie trebuie să aibă, îmi închipui că veiozele nu vin în vrac...
- Primim marfă în fiecare săptămînă...
- Deci săptămîna asta nu aţi primit produsul pe care eu îl văd expus la "mostre" şi pe care nu pot să-l cumpăr.
- Ne pare rău...
- Normal ar fi ca veioza asta să dispară de aici şi să reapară în momentul în care există şi stoc.
- V-am spus, primim marfă în fiecare săptămînă...
- Pare evident că marfă nu înseamnă şi veioze de genul ăsteia...
- ...? (probabil intrase într-o buclă)
- Lasă... ok.
Nu venisem pentru veioza aia, oricum, iar articolul pentru care venisem nu exista nici măcar ca mostră. Am traversat în Carrefour şi am cheltuit banii pe Bamboo-uri şi Lush-uri.

8 Comments:

Oaie said...

ia-ti fratioare de la ikea.

MeSSeR said...

merci pentru pont, dar acum deja sînt chitit pe Brico :) ştii ce fun e cînd vorbeşti cu unu' care-ţi răspunde în algoritmi?

maria said...

intreb la ikea: unde gasesc mese de calcat. domnisoara cu tricou galben, deci oficiala, imi raspunde "nu tinem". ma mai fatai pe acolo si dau nas in nas cu mesele de calcat.....ca la noi

MeSSeR said...

Încerc să demontez din faşă o eventuală suspiciune cum că aş fi vreun fan Ikea... deci: nu sînt :)
Chiar dacă am povestit o experienţă fericită la Ikea, o pun doar pe seama norocului.
Roboţi, vezi bine, sînt peste tot :)

IT Psihoterapia said...

schimba ruta, via Hornbach...acolo au de toate...doar personalul lipseste...m-am sucit, m-am fatait pe langa raionul de tapet, am intrebat cand vine, daca vine si daca mai vine...si vazand o foarfeca s-un centimetru mi-am taiat cat mi-a trebuit...supararea a venit dupa...dar ce mai conteza! Am tapetul! :)

MeSSeR said...

Pe Hornbach n-am apucat să-i vizitez, sînt sclavul RATB-ului încă... şi la mîna cîtorva amici care au maşină. Dar pare interesant, dacă zici că n-au personal :) Şi (paradoxal!) mai uman! :)

IT Psihoterapia said...

mai e o solutie: sa "faci pe nebunul"... :)

MeSSeR said...

ăsta n-ar fi un efort prea mare :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.