joi, 31 decembrie 2009

Cu fița roșie

Motto: „Bunicuțo, de ce...?“
„Ca s-o cunosc mai bine pe Andreea Raicu...“

Cartonul alăturat e capturat din spotul Vodafone care promovează cu originalitate folosirea Internetului direct din pat, pentru etalarea cunoștințelor despre Andreea Raicu în fața prietenei – aflată momentan la baie.
Subliminal, induce ideea că laptop-ul nu este un computer, iar computerele sînt doar dulapurile alea greoaie de pe birourile de la birou.
Pentru fanii buzelor botox, termenul „desktop“ definește probabil doar ecranul pe care stau icoanele. S-ar fi creeat confuzii sau neînțelegeri. Și cum reclama nu mai e doar sufletul comerțului, ci și portavocea care latră pe limba stîlcită a potențialului client, mai facem un pas mic dar hotărît spre idiocrație...
La mulți ani pentru 2010 sau pentru la anu'.

7 Comments:

Drace said...

Dacă doreau să se asigure că le este înţeles mesajul, cred că cei de la Vodafone ar fi putut găsi o soluţie mai bună, contează mai puţin dacă sunt comozi sau doar proşti, dar o astfel de reclamă nu ar fi trebuit sa apară.

La Mulţi Ani! :)

MeSSeR said...

Și prostia e o formă de comoditate. În toată enervarea mea, Andreea Raicu n-are nici o vină, săraca, i-am folosit numele doar pentru că face bine la SEO :))
La mulți ani!! :)

Cosmiiiiii said...

Beigbeder spunea ca ''publicitatea inseamna sa insufli maselor fara mijloace sa-si doreasca un lucru de care in urma cu 10 min nici nu credeau ca ar fi avut nevoie''
ceea ce au facut cei de la vodafone cred ca ar fi mai degraba antipublicitate, pt ca ma determina sa-mi fie jena sa recunosc ca folosesc un laptop si un modem vodafone, daca ei incearca sa transmita maselor ca rolul lor ar fi acela de a ma ajuta sa ma informez cu privire la o nu-stiu-ce-tanti
o alta reclama, cu un mesaj la fel de inteligent, este cea de la nu-stiu-ce-chips-uri, care iti spune ca daca nu le cumperi, nu participi la concursul lor si prin urmare o alta fata va castiga, dupa care isi va pune silicoane si astfel iti va fura prietenul
pana la urma cel mai grav e faptul ca reclamele acestea sunt ori misogine (baietii umbla cu fetele pt silicoane), ori deprimante (el incerca sa o impresioneze cu o stire mondena)

MeSSeR said...

Se referea oare Beigbeder la masele fără mijloace de gîndire?...

Cosmiiiiiii said...

nu.mijloace financiare (in publicitate teoretic nu poti vorbi de inteligenta, ci doar de bani)

MeSSeR said...

Păi uite de-aia apar monștrii ăștia cu "laptop sau computer", pentru că în publicitate nu prea se vorbește de inteligență...

Cosmi Tcaciuc said...

ah da.clar. reclamele se adreseaza unei mase mari de oameni si cum peste 50% din populatie e la pragul retardului, e oarecum inerenta si imbecilitatea lor

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.