marți, 17 martie 2009

Înstrăinare. Prima...

Cum poate fi etichetat un om care n-a ieșit deloc din țara lui? Patriot? Xenofob? Sedentar? Leneș sau chiar puturos? Cîte puțin din toate astea?
Am fost tentat de cîteva ori în ultimii 20 de ani să ies și „pe-afară“, dar de fiecare dată a învins comoditatea sau răspunsul care te scoate din orice falsă dilemă: „am de făcut lucruri mai bune cu banii ăștia“. Și, desigur, lipsa mașinii.
Parțial adevărat e și că nici n-am fost prea curios să văd cum e dincolo, mi-au fost suficiente poveștile celorlalți. Ar mai putea fi și sechelele copilăriei și ale adolescenței, cu cîteva domicilii pe care le-am urît din tot sufletul... Îți vine cheful de călătorii lungi atunci cînd întoarcerea acasă e cel puțin la fel de plăcută ca plecarea.
Fapt este că la sfîrșitul săptămînii voi efectua prima mea ieșire peste hotare. Budapesta, cu escală în Timișoara, concert AC/DC. Concertul propriu-zis e undeva în plan secundar, nu doar pentru că (din punctul meu de vedere) singurul lor album notabil e Back in black, mult mai cu miză e călătoria în sine și faptul că, dintr-o anumită perspectivă, deja am plecat.



Hells Bells

6 Comments:

Ana said...

adauga,ma, aia ce mi ai zis mie, sa vedem care ti sare in cap.misoginul-e.

Anonim said...

Have fun :) Am trecut si eu prin Budapesta un pic asta-vara, Podurile peste Dunare sunt misto de vazut seara

MeSSeR said...

@ana: lasă, mă... cine trebuia a „citit-o“ oral pînă la urmă... măcar în scris să mai salvez aparențele :P

@Raluca: Probabil în drum spre Viena, nu? Poate fac niște poze și de pe poduri, dacă o să am loc de japonezi :)

Ana said...

auzi, draga, sa aduci pozele alea pe un stick...alea de la concert, zic...

MeSSeR said...

bine, dragă, dacă zici...
neapărat pe stick? :)

Ana said...

nu, poţi sa le aduci si pe cablu:)))

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.