duminică, 25 ianuarie 2009

Despre premiere (sn. pl., sg. – premieră)

Ca să nu mă apuce primăvara, să încerc totuşi să-mi aduc aminte cam care au fost primele lucruri pe care le-am făcut la începutul anului, după o listă primită de la Raluca sub forma unei lepșe:

Primele secunde după ora 12: pe balcon, cu ochii (inclusiv cel de sticlă) la stele verzi.

Prima chestie computer-related: la vînătoare de șobolani (rats hunting în traducere literală) pe Eve Online.

Prima chestie halită: nothing special și, oricum, marea înfulecare s-a petrecut încă în 2008.

Prima chestie băută: în afară de universala șampanie/vin spumos, am „servit“ Dubonnet. Sec.

Prima muzică ascultată: ceva greu de identificat dar trendy (Andra maybe), venind din boxele patinoarului amenajat în parcul de vizavi.

Primul om care m-a sunat: dacă îmi amintesc bine, o mătuşă.

Prima emisiune TV/film/serial/whatever: filmul-surpriză de pe HBO, adică Borat.

Prima carte: încă mai studiez cartea tehnică a maşinii :)

Primul vis: chiar că nu mai ştiu.

Primul scandal: n-a fost cazul.

Prima dezamăgire: „Frak! A mai trecut un an...“. Clasic :)

2 Comments:

Unknown said...

Hmm, Borat doesn't seem like a very good start... La dezamagire poate ar fi mers "Frak, se termina!" :D

MeSSeR said...

Numai de-ar găsi o bucată de pămînt cu un fir-două de iarbă, acolo... :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.