duminică, 3 august 2008

Sapă Phoenix, sapă...


Vuiește Internetul la vestea că Bush ar fi fost informat cu oarecare discreție în legătură cu o posibilă descoperire a sondei Phoenix, descoperire mai năucitoare – zice-se – decît apa găsită acum cîteva zile. Opinia generală a comentatorilor e că, dacă într-adevăr e ceva important, procedura standard de difuzare a informației va fi una de maximum containment. Ca fan nedisimulat al teoriei conspirației, nu pot decît să fiu de acord. În același timp însă, plauzibilă mi se pare și varianta genială oferită de un sceptic:
Well if they told Bush first, then maybe they found oil.
Photo: NASA/JPL-Caltech/University Arizona/Texas A&M University via astroengine.com

6 Comments:

Unknown said...

hmm, cu putin noroc wikileak-uieste cineva, e o chestie prea mare ca sa poata sa o bage sub papuc ;)

MeSSeR said...

Dacă e vreun sîmbure de adevăr în toată povestea asta, mă aștept la o diversiune gen "l-am găsit pe bin Laden" :)

Doru Oprişan said...

hmm.. Fill me in ! Ce zvonuri ?

MeSSeR said...

Păi ăsta era zvonul, că NASA ar fi avut o întîlnire cu expertul pe probleme de cercetare spațială al Casei Albe. S-a speculat că are legătură cu treaba pe care o are sonda Phoenix pe Marte. Dar de-atunci nu s-a mai auzit nimic. În alte situații, asta ar fi însemnat o infirmare a zvonurilor. În situația de față – înclin să cred că invers :)

Doru Oprişan said...

Eh, poate vom afla peste cateva zile/saptamani. Ar fi bine sa fie petrol :)

MeSSeR said...

Înclin să fiu de acord, mai ales că, acolo, efectul de seră ar avea efecte mai mult decît benefice :)

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.