miercuri, 25 iunie 2008

Titlu fals, pagină de dreapta

Nu mai bibilisem o carte de multă vreme și acum experimentez InDesign pe una. Pînă la versiunea 6, Quark-ul nu știa să genereze automat footnotes, dar conservatorismul meu trecea cu ușurință peste un asemenea inconvenient. La o carte de beletristică nici nu e mare lucru să pui manual notele de subsol. Muncă de sclav e abia atunci cînd îți pică o lucrare non-fiction cu o groază de referințe.
Despre InDesign, ca o primă impresie: fișierele ajung mult mai mari, manevrabilitatea textului e mai greoaie... Deși are pretenția declarată de a concura Quark-ul, doar o parte dintre shortcut-uri au echivalent și aici. În rest, se simte de la o poștă că lucrul cu imaginea e punctul forte (well, what can I say... Adobe!). Cît despre notele de subsol, parcă s-au născut să stea acolo, în subsolul paginii.
Nu renunț la Quark, dar pe căldurile astea parcă mă simt ceva mai receptiv la nou. Pe caniculă am început să joc Eve Online și tot pe caniculă m-am apucat și de minunăția asta pe care unii (eu nu) o numesc blog...

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.