vineri, 30 mai 2008

– Bend over! – How low?

Ieri seară s-a consumat, în cadru festiv, ceremonia plecării acasă a CEO-ului „Hi“. N-am să pomenesc de febra pregătirilor sau de resursele care s-au consumat inutil pentru un asemenea eveniment pentru că risc să borăsc pe tastatură. Păstrînd proporțiile, au fost două săptămîni comparabile cu repetițiile pentru omagialele de acum douăzeci de ani. But hey, acum ne și place...
Pînă la noi, ăștia de la bază, au ajuns puține dovezi ale existenței Lui. Una singură s-a dovedit a fi suficient de devastatoare încît le-a afectat pînă și pe femeile de serviciu. Avem bani pentru un sediu în haznaua din Pipera. Cu chirie... Și am învățat să lingem din ce în ce mai costisitor mîinile care ne dau asemenea palme.

4 Comments:

Admin said...

ma gandeam daca ati putea sa ma puneti in webroll,spre a face si eu la fel cu dvs in blogroll!multumesc anticipat, blogul meu este www.niggeridinvisoi.blogspot.com ,astept raspunsul dumneavoastra in aceiasi maniera!

MeSSeR said...

În primul rînd, tinere, cum îți permiți să mi te adresezi cu "dumneavoastră"? :) Te invit imediat să-ți manifești respectul față de vîrstă (bănuiesc că despre asta e vorba) în alt mod! Încă nu mă sprijin în timp ce merg și nici nu-ți dau ghionturi ca să-mi cedezi locul în autobuz, da?
Vorba unei colege de-a ta, din punct de vedere locuibil ești în blogroll. Ai la dispoziție două zile pentru reciprocitate, off-topic mic ce ești! :)

Anonim said...

ha! petrecerile de farewell sunt cam… spalare de creiere. Foarte rau ca nu-l iubesti, ai fi muncit de placere! E chiar nasol sa nu-l iubesti si sa muncesti pentru el. Insa partea buna e ca poti pleca oricand. Sau ca sa folosim discursul “corporate”, poti face un pas inainte in cariera. Anytime you need a new challenge. Deci comparatia cu epoca de aur e cu totul deplasata, da? :)

MeSSeR said...

Mă simt absolvit de orice vină, cînd am făcut comparația am precizat și că proporțiile nu sînt aceleași. Oricum, mimarea iubirii a rezistat trecerii timpului... poate grandoarea nu mai e aceeași, e adevărat :)
Partea și mai bună e că nu trebuie să iubesc nimic altceva în afară de ceea ce fac. E o vorbă celebră, ca replică la discursul corporate: I work for money, if you want love and loialty get a dog... :)
A, și încă un amănunt. Ambiguitatea termenului "carieră"... În general, cam asta faci cînd nu știi să faci nimic concret. Carieră...
Restul își fac meseria.

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.