luni, 17 martie 2008

Siguranţă şi încredere

Mi-a trecut pe lîngă urechi, zilele trecute, o declaraţie a nu ştiu cărui 'tanmajor de la Poliţia Capitalei: cum că efectivele din trafic vor fi sporite cu ocazia summit-ului N.A.T.O de la începutul lui aprilie. Nea Caisă ăla făcea referire la agenţi aduşi de prin alte judeţe, pentru fluidizare, descarcerare, ordine şi curăţenie. Sînt convins că nu s-au dus cu gîndul atît de departe, dar aici avem intersecţia Orhideelor cu Splaiul Independenţei (Grozăveşti-Carrefour), răvăşită de tranşeele viitorului pasaj ultra-suprateran şi dirijată ad-hoc de un presupus „aurolac“.
And again... mai ştii? Pînă la urmă, cine cunoaşte cel mai bine problemele din trafic decît copilul străzii?

3 Comments:

Anonim said...

M-am îndrăgostit de intersecţia de la Orhideelor, pentru că, odată ce ieşi de la Carrefour şi te duci spre regie poţi merge pe toată strada datorită blocării traficului şi a tranşeelor instalate pe acolo

Dacă a mai apărut odată comentariul ăsta te rog să-l ştergi, e destul de greu cu netu] ăsta din regie... aaa, şi şterge tu partea asta din comentariu :p

MeSSeR said...

Uite vezi, (şi) de-asta o să-ţi aduci aminte cu nostalgie de viaţa de student :)

N-a apărut decît o dată comentariul, o să pot să ciopîrţesc mesajele cînd o să fiu danmesser.ro/com/org/net :))
Sper!... :)

Unknown said...

In intersectia aia sunt tot soiul de persoane care "binevoiesc" sa-ti curete parbrizul, chiar si impotriva vointei tale :-))

Trimiteți un comentariu

Eu scriu, tu comentezi, eu moderez... Aritmetic vorbind, avantaj eu.